Appeltaart en vuur - Reisverslag uit Columbia, Verenigde Staten van Claudia Veer - WaarBenJij.nu Appeltaart en vuur - Reisverslag uit Columbia, Verenigde Staten van Claudia Veer - WaarBenJij.nu

Appeltaart en vuur

Blijf op de hoogte en volg Claudia

22 November 2016 | Verenigde Staten, Columbia

Met de appeltaart in de oven, is het tijd om weer eens een blog te schrijven zodat jullie op de hoogte blijven van mijn leven hier. Waarvoor die appeltaart is zal ik zo vertellen, maar laat ik eerst vertellen over de weken na mijn vorige blog.

In de vorige blog schreef ik over de aanstaande voorstelling. Die zijn nu allemaal geweest. Mocht je interesse hebben, volgt er hier een link naar de voorstelling op youtube :)
https://www.youtube.com/watch?v=c6-MImEs01Y&t=2935s

De shows waren erg leuk om te spelen en ik heb erg genoten van alles eromheen. Voornamelijk de laatste week heb ik iedereen goed leren kennen omdat we elke avond bij elkaar waren soms tot diep in de nacht. De laatste show kregen ik en alle laatstejaars een klein bosje bloemen van de groep. Dat was niet mijn eerste bosje bloemen echter. Waar ik had verwacht helemaal geen bloemen te krijgen, kregen ik en Shelbi (een huisgenootje) van Lauren (een ander huisgenootje) allebei een bos. Die bloemen staan nog steeds mooi in de woonkamer in twee vazen. We zijn waarschijnlijk het enige appartementje met bloemen, maar ik vind het wel gezellig staan.

Na de shows houdt het echter niet op. Ik heb bijvoorbeeld dit weekend bij Julia gelogeerd samen Hima, en ik ben met Madison naar de football game geweest. Vanavond gaat een groep naar een trampoline paradijs, maar ik weet nog niet zeker of ik mee ga.

Waarschijnlijk heb ik nog niet verteld over onze rivaalschool: Clemson. Nou, die hebben we dus. Als we ergens een wedstrijd van kunnen maken, dan doen we dat. Vorige week bijvoorbeeld kon je bloed doneren. Om mensen misschien wat meer te stimuleren, was dit een wedstrijd tegen Clemson. De school die het meeste doneert die wint... Wat weet ik eigenlijk ook niet. Eer denk ik. Volgend weekend is de football wedstrijd tussen South Carolina en Clemson. Dat kon natuurlijk niet zomaar voorbij gaan en daarom werd gister een tiger burn georganiseerd. Het letterlijk verbranden van een enorm grote tijger, maar alleen nadat het schoollied werd gezongen en de cheerleaders kwamen juichen. De tijger is trouwens de schoolmascotte van Clemson. Ik probeer een filmpje te uploaden, maar ik beloof niets.

Dus, terug naar de appeltaart. Nog 3 minuten voordat die klaar is. Donderdag is het thanksgiving, één van de grootste feestdagen in Amerika. Voor de gelegenheid ga ik met Shelbi mee naar haar huis. Ik wilde niet met lege handen aankomen en aangezien ik dit weekend pannenkoeken heb gemaakt had ik alles al in huis. De appeltaart is dus compleet homemade. Die pannenkoeken waren trouwens voor een vervroegde thanksgiving met vrienden; ook wel genoemd friendsgiving. Dus ik ben benieuwd naar een échte thanksgiving. En hopelijk wordt de taart lekker.

Funfact: Wie weet komt de volgende reis er al aan. En dan bedoel ik niet reizen in Amerika.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Actief sinds 25 Juli 2016
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 9445

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2016 - 12 Januari 2017

University of South Carolina

Landen bezocht: